یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

پله پله تا ملاقات خدا

_____________________________


یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکس نبود..
...
قطاری سوی “خدا” میرفت، همه ی مردم سوار شدند..
به بهشت که رسیدند، همه پیاده شدند و فراموش کردند
که مقصد “
خــدا” بود نه بهشت...

اگر هیچ کس نیست، خدا که هست...
رنج هست، مرگ هست، اندوه ِجُدایی هست،   امّــــــا..
آرامش نیز هست، شادی هست، رقص هست، خدا هست..

آری.. اگر هیچ کس نیست، خدا که هست...

        میگویند:

" زندگی دایره ای گِــرد است که از نیستی آغاز و در نهایت به نیستی ختم میشود."

               بگذار بگویند..
                         شاید حق با آنهاست..!!
                                                      میدانی..؟

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم...
او خطاهای من را..
و من لطف او را..

آهـ...  این کجـا و آن کجـــــا...
اما "بیا بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا، لبخند بزنیم" و این جمله را زمزمه کنیم:

                   آدمی به خودی خود نمی اُفتد..

             اگر بیفتد از همان سمتی می اُفتد که به "خدا" تکیه نکرده است..
___________________________
___________  سهیل ___________



نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 17:11 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم...
او خطاهای من را..
و من لطف های او را...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد