یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

ای خدای شب...

_____________________________

 

تو ای خدای... عالم و آدم
نجاتم ده... از این همه غم
در کام طوفان     ماندم سرگردان
برس بر دادم
     ای نور ایمان
به تو رو کردم
      با چشمی گریان
من بی تو هیچــم
ابـــر بارانم
      دور از یارانم
رها کن یا رب
      از این زندانم
نمانده طاقت
      بر جسم و جانم
ببخش از رحمت
     
سر و سامانم
من بی تــــــــــو هیچــــم..  هیچ

__________________________
__________  سهیل __________

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 19:12 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام..
از حُسن نظرتون ممنونم..
با پیشنهادتونم موافقم (:

دوست خوبم موفق باشید.

امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 20:11 http://catia-education.rozblog.com/

ای ول درست گفتی ببین مسئله رو هم میتونی حل کنی ؟
دوست عزیز ممنون از اینکه به وب من سرزدید و نظر من واستون اهمیت داشت
و بسیار بسیار ممنونم از اینکه قابل دونستید و وب منو لینک کردید
من هم با افتخار با اسم یه لحظه مکث وب قشنگ شما رو لینک کردم و در روزهای آینده هم باز به شما سر میزنم و از مطالبتون بهره می برم
شما هم اگه وقت داشتید گهگاهی به ما سربزنید
موفق باشید

تمنا دارم، باعث افتخار من ـه..
قربون شما..

یلدا شنبه 1 تیر 1392 ساعت 12:25 http://star1414.blogfa.com

خدا از دهنت بشنوه...
خدا خیرت بده با یه همچین دعایی که کردی...
انشاءالله خدا به اولین دعات تحقق ببخشه دومیش نشد نشد...
با یه همچین دعایی که کردی امیدوارم خدا همون مقدار اسکناسی رو که میخوایی بهت بده...

((:
خوانندگان عزیز جهت فهمیدن موضوع گفتگو به آدرس زیر مراجعه نمائید!
http://star1414.blogfa.com/comments/?blogid=star1414&postid=51&timezone=12600

دیگه دیگه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد