یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

لحظه‌هایم عالی‌ست، وقتی صدایم میزنی..

Call Girl

_____________________________

دوست دارم دستم را

بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

که پشت خوابهای نا آرام تو...

چیزی بیش از نگرانی‌های زنانه نیست...

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

که پشت نگرانی‌های مردانه‌ی من...

زنی ایستاده که دیوانه‌وار دوستش دارم

__________________________
__________  سهیل __________

نظرات 9 + ارسال نظر
مژگان شنبه 15 تیر 1392 ساعت 19:26 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلام
این متنو خیلی دوست دارم
میدونی که ، خیلی زیاد
تشکرم قبلا کردم . دیگه نمیکنم

سلام سلام سلام به روی ماهتون

من...

چاکرتم...


__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡†
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡††††††††††††††††††
___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡†
____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8†††
____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡†††
___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡††††
____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡††††††
____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡††††††††
_____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡†††††
_______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡††††††††††††††††††††††††††
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡†††††††††††††
_________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
__________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††††
___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡††
___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††
___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡
____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡
_____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡
________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡
___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888
________________________†8¶¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8¶
__________________________†¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶

مژگان شنبه 15 تیر 1392 ساعت 19:32 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/



وقتی سهیل کوچک بود!

چه قیافت بامزه بوده ها!!!

میســــــــــــــــــی آجــــی مژگـــــــــــان..

ما خیلی این عکسمونو دووس داریم آآ..

یه وقت فک نکنین خودشیفته ایم!

هیلدا شنبه 15 تیر 1392 ساعت 19:50 http://successgirl7.blogsky.com

نخیرم شما نیستی
اینا دهه نودی آ هستند
ب دهه هشتادی آ میگیم گودزیلا
اینا رو دیگه زبونمون بند اومده

جآن..؟؟ (((: !!

منظورت از من نیستم، عکس 9 ماهگیم ــه؟؟ منم خو
وآ!

هیلدا شنبه 15 تیر 1392 ساعت 20:00

عکس ک خودتی
کارتو میگم

من که خیلی خوشم اومد از این ایده‌م...
فوتوشاپ ـش کار خودمه [ میگی: کار خودم نیست ]!
البته کار خاصی نکردیم که...

ولی..
یه جورایی کار قشنگی از آب در اومده.. نه خدایی؟؟ (;

3Dghe یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 10:46 http://3dghe.blogsky.com

ثــحیل خوشگل بودیــــا

به احترامت... از روی صندلی بلند شده، تعظیم میکنیم......
(;

مریم یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 10:55 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگت قشنگه خیلی خوشم اومداز نظر ها هم فهمیدم این عکس 9 ماهگیته خیلی بانمکه!!!!
منم شما رو لینک کردم

◘♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥◘
☻ Thank You So Much.. ☻
◘♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥◘

یلدا یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 13:43 http://star1414.blogfa.com

ببخشید این دختر خانم خشگل رو از کجا پیدا کردید؟؟؟
میخوام ببینم پسر به این خشگلی هم پیدا میشه....

این خانوم کوچولو رو میگی؟
آخه ببین چه خوشکل ـه ، عشقه منه... میبینیش چه ناناسی ـه؟؟

اون پسر خوشمزه همین یه دونه س..
دیگه نسلشون داره کم کم منقرض میشه.....
یعنی دخترا نجنبن همین یکی شم از دس رفت ـه آ.. (;

میسی از نظرت آجی یلدا

مریم دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 00:24 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام بر داداشی عزیز
من تا حالا به تمت توجه نکرده بودم خیلی باحاله عکسه خودته!!!

سلام به روی ماهت..

اوون پسر ناناسی ـه رو منظورتونه..؟؟
تا نگفتی پـ نه پـ.. ! بگم: آره، خود خودمم. ((:

وا ی من اینو ندیده بودم
خیلی
دیوونه ای :)))))))))))))))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد